Оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи здійснюється за 12-бальною шкалою (відповідно до наказу МОН України від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»).
Відповідно до ступеня оволодіння знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий.
Оцінювання здійснюється у процесі повсякденного вивчення результатів навчальної роботи учнів, а також за результатами перевірки навчальних досягнень учнів: усної (індивідуальне, групове, фронтальне опитування), письмової (самостійна робота, контрольна робота, тематична контрольна робота, тестування, та ін.).
Оцінювання навчальних досягнень учнів старшої школи здійснюється за 12-бальною системою (шкалою), відповідно до наказу МОН України від 13.04.2011 № 329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти».
Критерії оцінювання з предметів
- Критерії навчальних досягнень учнів з математики;
- Критерії навчальних досягнень учнів з трудового навчання;
- Критерії навчальних досягнень учнів з інформатики;
- Критерії навчальних досягнень учнів з біології;
- Критерії навчальних досягнень учнів з географії;
- Критерії навчальних досягнень учнів з природознавства;
- Критерії навчальних досягнень учнів з хімії;
- Критерії навчальних досягнень учнів з фізики;
- Критерії навчальних досягнень учнів з правознавства;
- Критерії навчальних досягнень учнів з історії;
- Критерії навчальних досягнень учнів з української мови;
- Критерії навчальних досягнень учнів з іноземної мови;
- Критерії навчальних досягнень учнів з літератури;
- Критерії навчальних досягнень учнів з основ здоров`я;
- Критерії навчальних досягнень учнів з фізичної культури;
- Критерії навчальних досягнень учнів з музичного мистецтва.