Результати самооцінювання за 24/25 н.р.
Самооцінювання – це систематичний процес внутрішнього аналізу діяльності закладу освіти, спрямований на забезпечення якості освітнього процесу, визначення сильних сторін і напрямів для вдосконалення.
Метою самооцінювання є підвищення ефективності освітньої, педагогічної та управлінської роботи, створення комфортного й безпечного освітнього середовища для всіх учасників освітнього процесу.
Основні напрями самооцінювання:
- Освітнє середовище закладу освіти
Аналізується рівень забезпечення безпечних і комфортних умов навчання, виховання та розвитку учнів. Оцінюється матеріально-технічна база, доступність освітнього простору, дотримання санітарно-гігієнічних вимог, психологічний клімат у колективі, інклюзивність середовища та взаємодія всіх учасників освітнього процесу. - Система оцінювання освітніх досягнень учнів
Вивчається прозорість, об’єктивність і справедливість оцінювання. Звертається увага на застосування формувального оцінювання, використання різних методів перевірки знань, зворотного зв’язку з учнями та їх залучення до процесу самооцінювання власних результатів. - Педагогічна діяльність працівників закладу
Оцінюється професійна компетентність педагогів, використання сучасних технологій навчання, індивідуальний підхід до учнів, рівень мотивації, взаємодія з батьками, а також системність у підвищенні кваліфікації та впровадженні інновацій. - Управлінська діяльність керівництва закладу
Аналізується ефективність організації освітнього процесу, планування розвитку школи, управління ресурсами, створення умов для підвищення професійного рівня працівників, участь педагогів, учнів і батьків у прийнятті управлінських рішень.
Результати самооцінювання використовуються для вдосконалення діяльності закладу освіти, оновлення внутрішньої системи забезпечення якості освіти та підвищення довіри з боку громадськості.
Наказ про проведення самооцінювання
Наказ “Про затвердження Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти”